First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
Post Reply Best Pokemon? c:
2134 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / The Eternal Garden
Offline
Posted 2/13/10
platnium, cuz i've only ever played that one
626 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Michigan, United...
Offline
Posted 2/13/10
i just pre-ordered pokemon Heartgold the other day and im looking forward to playing it when i get it on march 14!!!! :DD i will also get a ho-oh figurine too!!! hahaha!!! and the pokewalker thing might be interesting?........ and i downloaded the special shiny("pikachu colored") pichu from gamestop (the same day and place i preordered heartgold) to my pearl, diamond, and platinum! wow heartgold is going to be SO MUCH FUN!!!! ^^ :DD :3...
3856 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / Outer Heaven
Offline
Posted 2/28/10
Gold/Silver.

251 Pokemon seemed perfectly reasonable and challenging enough. The later (RPG style) games don't seem to have much thought or passion put into them.
volroc 
3463 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 3/2/10
Platinum, until SoulSilver

16gyms
Crystal Storyline more or less
& your able to get 3beginners <3


But Im hopin the 5th gen. blows my mind
bsem 
33404 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / US
Online
Posted 3/4/10

johnnydazzles wrote:

i just pre-ordered pokemon Heartgold the other day and im looking forward to playing it when i get it on march 14!!!! :DD i will also get a ho-oh figurine too!!! hahaha!!! and the pokewalker thing might be interesting?........ and i downloaded the special shiny("pikachu colored") pichu from gamestop (the same day and place i preordered heartgold) to my pearl, diamond, and platinum! wow heartgold is going to be SO MUCH FUN!!!! ^^ :DD :3...


While you're at it, make sure to download Jirachi from Gamestop before it's over as well. I managed to get both of them so far and I am waiting for SoulSilver to come out. I didn't pre-order it, but I'll get it within the week that it comes out. I hope that these remakes still have the magic that the original ones had from when I played it back then.
626 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Michigan, United...
Offline
Posted 3/4/10

bsem wrote:


johnnydazzles wrote:

i just pre-ordered pokemon Heartgold the other day and im looking forward to playing it when i get it on march 14!!!! :DD i will also get a ho-oh figurine too!!! hahaha!!! and the pokewalker thing might be interesting?........ and i downloaded the special shiny("pikachu colored") pichu from gamestop (the same day and place i preordered heartgold) to my pearl, diamond, and platinum! wow heartgold is going to be SO MUCH FUN!!!! ^^ :DD :3...


While you're at it, make sure to download Jirachi from Gamestop before it's over as well. I managed to get both of them so far and I am waiting for SoulSilver to come out. I didn't pre-order it, but I'll get it within the week that it comes out. I hope that these remakes still have the magic that the original ones had from when I played it back then.


haha thanks for reminding me, as a matter of fact i went and got it today! lol but yeah me too i hope it still has the magic too! (and is it just me, or is everybody getting soulsilver? lol haha cuz everytime someone has told me which one they r getting they say soulsilver lol well exept one of my friends who said he was getting both but haha) cant wait till Mar. 14!

3230 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M
Offline
Posted 3/15/10
As much as I love Gold/Silver/Crystal, I'm really liking the remakes even more.
6051 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / MA, United States
Offline
Posted 3/16/10
Pokemon Stadium and Pokemon Stadium 2.

"Ohh!! Knockout!"

Here it comes! Thunder!!
2301 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Hidden down the r...
Offline
Posted 3/30/10
Gold and Silver baby! That's what it's all about! I mean come on! It was basically two games in one! Johto and Kanto!
408 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Canada
Offline
Posted 3/30/10
Imma have to go with Red and Blue

you start with charmander if you want... and he's the 2nd most awesome pokymanz evar
Posted 4/5/10

I LIKE SOULSILVER THE BEST!!!
4615 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Why do you care?
Offline
Posted 4/6/10
gold/silver =)
i like the newer ones because it looks realistic!
1293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Canada
Offline
Posted 4/20/10
SoulSilver/HeartGold.
GSC wasn't bad, but the remake really improved it.

DPPT were pretty good too, in fact, all of them were great. RSE is probably on the bottom of my list though.
volroc 
3463 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 4/22/10
Heart Gold & Soul Silver, since their remakes of Gold& Silver ,with a more Crystal-ish storyline ^_^
5020 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 4/28/10
Soul Silver <3
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
You must be logged in to post.